close

流年太陽處女座與本冥王天蠍座的六分相 這段期間能改變一直不滿的環境

琴日睇到呢段占星預告 我諗 會唔會係公司既關係會有改變呢… 但最後發現 竟然係同對面鋪既人打好左關係 原本 比肥婆影響 我點都對佢地有敵對意識 不過今日玩埋 先知 其實 對面鋪D人都幾可愛 仲好好人XD

事 發係 對面鋪突然有個女仔 走左黎買2杯野飲 對於路過的魚黎講 點會口花花調戲下佢呢 傾左2句發覺 人地真係好可愛XD 之後放工 禮賞往來咁過去買番杯乳酪食(媽的 去左魚30蚊蚊 肉痛的說) 調戲過 其實佢地好得意 對佢地完全改觀 之後達成左協議 佢地黎買野飲 魚比折佢地XD

記得上年差唔多既時候 我都有用方式解決不滿環境 都係有點搞笑 因為家庭問題 實在令我不滿 這條魚天才到 走到刮光個頭XD 老豆自此比魚激到六跳八 再不敢提家業呢回事了 這個過境 令人有突然的決定 可以改變目前環境 卻可能沒有點想後果 而有點好笑的感覺… 其實真係好惡搞

冥王星在占星學的定義為 毀滅與重生 我放棄左D咩呢 應該對關係既價值觀 所以佢得到左重新 形成左新既價值 呢D要依靠D咩 就係自己既意志 姐係太陽(自己的意志)

好的 多謝你浪費左5分鐘睇左呢篇野 歡迎良性討論 THX

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    傷魚仔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()